Obserwatorzy

poniedziałek, 20 czerwca 2016

203. Bananowiec

Lubię oglądać Wasze blogi. Są szalenie inspirujące :).

Swego czasu szukałam czegoś orientalnego do jednego z zadań turniejowych u Intensywnie Kreatywnej.
Nie bardzo miałam pomysł, a tu proszę - Danonk pokazała szal Banana Leaf autorstwa Yuki Ueda. Jest prosty (czyli taki jak lubię), orientalny (autorka), więc wszystko się zgadza.

A oto mój Bananowiec:







Długi wyszedł....

Włóczka: no name, jakaś mieszanka 
Kolor: brąz
Druty: 3.5 mm 
Zużycie: 150 g
Wymiary: 290 x 60 cm


http://www.ravelry.com/patterns/library/banana-leaf-shawl


****
Małe wyjaśnienie do Alpejskich Łąk - to jest kolor morski...., choć momentami, w zależności od światła, tła rzeczywiście ma jakiś taki niebiesko-granatowy odcień.

Tak czy inaczej - bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie Wasze dobre słowa :)


6 komentarzy:

  1. Przepiekny szal. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, surowy i elegancki. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj urzekł mnie twój szal.Jest śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny! Delikatny, subtelny i na pewno będzie się dobrze nosił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny szal :-) Uwielbiam takie proste formy, a ta jest idealna :-) Podoba mi się Twoja wersja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń