Obserwatorzy

środa, 18 maja 2016

198. Kolejna...chusta... i WDiC.

Jednym z zadań w TD2016  u IK jest zrobienie czegoś z cienkiej włóczki - takiej powyżej 800m /100g. Od początku wiedziałam, że to będzie gazzal denis, ale długo nie mogłam się zdecydować na  wzór.


Próbka powstała jeszcze w kwietniu, ale tak sobie leżała i leżała i czekała na decyzję, ale przecież skoro wiedziałam, że ma być półokrągła, to część gładką można sobie spokojnie dziergać :)
Na razie mam tyle:


Żeby było łatwiej zapanować nad ilością - wstawiam sobie markerki co 20 oczek.

Niewiele natomiast czytam. Nadal  "Przewieszenie" Remigiusza Mroza. Ledwie kilka kartek. Muszę podgonić, ale koniec roku szkolnego, zebrania itp mocno zabierają czas.
Po za tym dniach ma być dostępny "Trawers", trzecia część trylogii o Wiktorze Forście.

Porażkowy skończony, uprany, suszy się. No cóż, nie dyskutowałam z dziecięciem... Pozwoliłam jej wybrać kolor nieszczęsnych pasków i zdecydować o wykończeniu.

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam gzzal!
    Świetna włóczka, zrobiłam z niej chustę i podwójnej nitki sweter z którym nie mogę się po prostu roztarć.
    Na pewno będziesz zadowolona z końcowego efektu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor cudowny, obojętnie co wymyślisz dalej, będzie piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny kolor. Na pewno znajdziesz śliczny wzór do tej włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :-) Będziesz miała wspaniałą chustę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki WDiC zapałałam miłością do chust, więc Twoja już mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń