Obserwatorzy

czwartek, 14 lipca 2016

207. Przerywniki.

Musiałam chwilkę odpocząć po mojej ogromnej chuście. Potrzebowałam czegoś małego, co szybko skończę. Powstały więc kolejne bransoletki. Same sznury powstały już chwilę temu, ale jakoś nie mogłam się zmobilizować z wklejeniem zapięć. Potrzeba jednak wzięła górę, szczególnie, że tak niewiele brakowało do skończenia. Oto są - w ukochanych granatach.
Ciężko się je robiło - strasznie mi się przekręcały koraliki, musiałam się wspomóc trochę.
Zastanawiam się jeszcze nad wersją z różem (zamiast czerwonego).



Odpowiednia zawieszka.


Tak, też jestem zawirusowana :)



Włóczka to Diva Alize, szydełko 3mm.

Mam jeszcze Divę w granacie i zastanawiam się, co mogę z niej zrobić.... Raczej coś szydełkowego, ale lżejszego niż ten wirus, bo strasznie włóczkożerny jest ten wzór i raczej zbity.
Może być chusta, ale jakaś bardziej ażurowa.... może macie jakiś wzór, który by się na Divę nadawał? Zdjęcia chusty się przekręciły.... nie mogę tego poprawić ...wrrrr....

Czytam nadal Szmaragdową Tablicę. Poczytam ją sobie jeszcze trochę.Jakoś ostatnio wolno mi się czyta., choć książka ciekawa.

8 komentarzy:

  1. Też dojrzewam do Wirusa, ale jednak szydełko trochę mniej jest przeze mniej lubiane. Zaś chusta z poprzedniego postu to jest coś, nad czym zawsze zastanawiam się. Jak to robicie, że czym prościej tym ładniej? Rozumiem, że tu bąrdzo ważną stroną jest dobór kolorów. Spisałaś się ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz oczopląsu dostanę, bo nie wiem, na co patrzeć - czy na przepiękną chustę, czy na jeszcze piękniejsze bransoletki. Zestawienie kolorów i w jednym i w drugim bardzo mi się podoba. Róż? Oj, chyba niekoniecznie, czerwień pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bransoletki! Super wzory i dobór kolorów! Wirus bardzo ładny w szarościach:) Oglądam ostatnio często tę chustę na blogach w różnych wersjach kolorystycznych i może w końcu sama się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba. Myślę, że z różem też byłoby ładnie, ale granat-biel-czerwień to klasyk Przypomniałaś mi, że moje koraliki też na mnie czekają;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne bransoletki i chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bransoletki :) Zestawienie kolorystyczne świetne :) Rzeczywiście klasyk. A widziałaś ostatnio wspólne dzierganie wachlarzyków z Intensywnie Kreatywną? Sama się przymierzam do tej chusty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widziałam, widziałam...ale ponieważ nie mam odpowiedniej włóczki- nie zaczynam. Embargo na zakupy trwa :)

      Usuń