Obserwatorzy

wtorek, 21 lipca 2015

181. Moja pierwsza chusta.

Przyznam szczerze, przez dłuugi czas nie mogłam się przekonać do chust, ale im dłużej oglądałam Wasze, tym częściej myślałam - " a może by tak spróbować?.."
I udało się :), wiem też, ze nie jest to pierwsza i ostatnia chusta. Połknęłam bakcyla.
Muszę też przyznać, że niebagatelny wpływ na decyzję, miał wzór:

Ddouble-bubble-lace-shawl  autorstwa Dagmary.

Najpierw było tak:
 


w sobotę było jeszcze tak:




a teraz jest tak:

 






Wzór dostępny na Raverly:  Double bubble shawl
Włóczka: Lana Gatto perlata d'australia - zużycie 76 g
Druty: 3,5 mm.
Wymiary: ok 160 x 42 cm.

Zrobiłam 4 powtórzenia wzoru podstawowego.

Dagmaro, jeszcze raz bardzo dziękuję za możliwość przetestowania Twojego wzoru. 
Bardzo mi się podoba, a dodatkowo dodam, że wzór jest bardzo dobrze napisany. Wiem, co mówię - w końcu to mój debiut :) w robieniu chust .

  

8 komentarzy:

  1. Piękna ! Cudny kolor i wspaniały wzór :-) Doskonały debiut - teraz nie pozostało Ci nic innego, jak wydziergać kolejną... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, co bardziej porywa - kolor czy wzór. Wykonanie doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze koty za płoty:-) Chusta jest wspaniała. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały kolor i wspaniała chusta:) pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny debiut! Dziergaj następne, to bardzo wciąga :)
    Serdecznie Ci dziękuję za test, chusta wyszła Ci wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest!! Teraz musisz robić kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta! Piękny kolor włóczki. Bardzo ją lubię - także robiłam z niej chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na debiut to super.Chusta duża i piękna.Mam ten wzór ale w tej chwili testuję inną chustę u Dagmary.Wzory ma fajnie rozpisane.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń