Obserwatorzy

środa, 17 czerwca 2015

179. Szmaragdowa... WDiC.

WDiC

Jakiś czas temu kupiłam sobie Jeans YarnArt-u w kolorze szmaragdowym. Nie wiem, co mną kierowało, że nie był to jakiś szary, ale konkretny mocny kolor.

Na drutach 3,5 powstaje letnia bluzeczka w takim wzorze:




Wzorek w miarę prosty, koncepcja klaruje się w miarę dziergania.
Sama jestem ciekawa, co wyjdzie na koniec. :).
Czytam kolejną książkę Mariusza Zielke - "Wyrok", jestem po kilkunastu stronach dopiero, więc nie mogę jeszcze o niej nic powiedzieć..

13 komentarzy:

  1. Dobrze, że taki kolor wybrałaś. Jest śliczny, a wzorek efektownie wygląda mimo swej prostoty.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor i wzór bardzo mi się podoba, choć ja mam fazę na szarości,

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny i soczysty, a wzór bardzo podobny do tego z chust, które zrobiłam w maju:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami warto zamienić ulubiony kolor, na coś zupełnie innego:) Ja jestem jak najbardziej za:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor fajny. Czasami tez tam mam ,ze wybieram coś innego niż zazwyczaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wzorek i piękny kolor :-) Będziesz miała cudną bluzeczkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wzór.
    Jestem ciekawa jak będzie się prezentował w całości.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor prześliczny, wzór super, efekt końcowy pewnie mile zaskoczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorek może i prosty, ale efektowny. I mnie się czasem zdarza moje ulubione szarości i czerwienie zdradzić z innymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szmaragdowy to świetny kolor jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny kolor na wakacyjną bluzeczkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się zapowiada - świetny kolor :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń