Obserwatorzy

poniedziałek, 30 maja 2011

19. Tajny projekt.

Najpierw chciałam poinformować, że myszki są zaczęte. I to jest dobra wiadomość. Zła to taka, że pomyliłam się w liczeniu i przycięłam kanwę krótszą o jakieś 15 krzyżyków...więc moje myszki na pewno bądą różnić się od oryginału. Muszę teraz ostro kombinować, jak je poprzesuwać. Myślałam żeby jednej nie robić, ale straciłyby cały swój urok. Tak to już jest - jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy. No nic. Będzie dobrze.

Tajny projekt .

Z racji remontu dzieciaki będą miały swoje pokoje. Wymyśliłam więc, że zrobię straszemu - w prezencie na urodziny i na nowe miejsce - narzutę na łóżko patchworkową z kotami. Kilka kotów już mam, ale wciąż jeszcze kilku brakuje...

Na razie są :





Od Basiululi będę miała kota w kubku, ale jakby jakaś dobra dusza poratowała jeszcze jakimiś kotami - będę wdzięczna.
Zdjęcia dziwnie wyszły - jakby brakowało miejscami krzyżyków...

6 komentarzy:

  1. Jest OK.- kotki super!Niestety kocich hafcików u mnie niedostatek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ale piękne, rozpływam się oglądając i nie ma takiej opcji żebym pokazała to mojej Mai bo by mi truła, żeby mjej zrobiła takie same kotki.
    Nie mogę się doczekać efektu końcowego.
    Przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kociaki a ten śpiący na fotelu jest rozbrajający.Odezwij się do mnie na gg 10923024,to podrzucę Ci kilka wzorów,może coś się przyda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kociar raczej nie należę, ale Twoje są słodziuchne. Ciekawi mnie ten projekt,jak to połaczysz? Już nie mogę doczekać się efektu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mrrauuu!!! piękna narzuta będzie;)- podsyłam Ci następne koty w kubkach:)
    www.maurycjusz.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzuta zapowiada się super!
    Pytałaś na moim blogu jak zrobić bluzkę,zerknij do
    http://bogaczka.blogspot.com/
    ja od Kasi odgapiłam a ona tam opisuje jak zrobić.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń